مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-22سياسي

فارس من| مجلس مصوبه کنکور شورای عالی انقلاب فرهنگی را لغو کند


برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی خواستار لغو مصوبه کنکور توسط مجلس شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی خواستار لغو مصوبه کنکور توسط مجلس   شدند.

این کاربران در پویش خود آوردند:  از آنجایی که این هفته آخرین فرصت برای بررسی و اصلاح یا به عبارتی لغو مصوبه کنکور توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی است، لطفا مجلس در همین هفته این موضوع را به صحن برده و پیگیری کند.

چرا که بعد این برنامه های مجلس برای هفته های آینده بسیار زیاد و شلوغ است و دیگر وقتی برای این مصوبه نخواهد بود و از جهتی هم هرگونه تغییر باید تا آخر شهریور اطلاع رسانی شود پس این هفته تنها و آخرین هفته است که فرصتی محدود وجود دارد و از نمایندگان انتظار می رود بعد از این همه وعده این هفته کار را تمام کنند.

محدثه غلامی سردبیر این پویش در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: تراز کنکور و تراز سوابق من حدود 2 هزار تفاوت دارد و وقتی نمره کل هم به دست آید، تراز پایین می آید و اگر با ترازی که فقط با کنکور می خواستم انتخاب رشته کنم، رتبه بهتری می آوردم ولی وقتی این مقادیر باهم جمع شود،رتبه من 40 هزار می شود و این اتفاق اصلا به نفع من داوطلب کنکوری نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مجلس مصوبه کنکور شورای عالی انقلاب فرهنگی را لغو کند

فارس من| مجلس مصوبه کنکور شورای عالی انقلاب فرهنگی را لغو کند